Doprava

O přepravu zásilek se nám stará přepravní společnost PPL a Zásilkovna. Dopravné ve většině případů dotujeme z vlastních zdrojů a proto Vám můžeme nabídnout dopravu již od 99,- Kč. U objednávek nad 2 000,- Kč po ČR dopravné neúčtujeme, tam máte dopravné ZDARMA. Pokud zvolíte platbu dobírkou, platíte doběrečné ve výši 50,- Kč. Povolujeme dopravci vybírat dobírky hotově i platební kartou. V případě, že zákazník objednané zboží od dopravce nepřevezme, je povinen uhradit poplatek za expediční režii ve výši 300,- Kč.

CENÍK DOPRAVY

1/ Balíčky do váhy 4 kg včetně obalu můžeme po ČR odeslat Zásilkovnou za cenu 99,- Kč.
2/ Veškeré ostatní zakázky na adresu v rámci ČR doručuje PPL za cenu 140,- Kč nebo za 99,- Kč do výdejního místa.
3/ U objednávek nad 2 000,- Kč dopravné po ČR neúčtujeme.
4/ Na Slovensko doručuje PPL na adresu za 240,- Kč a Zásilkovna do výdejního místa za 130,- Kč bez ohledu na výši objednávky.


Uvedené ceny a doprava zdarma platí pro 1 balík do maximální hmotnosti dané typem přepravy. V případě, že objednávka obsahuje větší množství těžkého zboží a k tomu jednu nebo více křehkých, je nutné z důvodu ochrany zboží před poškozením během přepravy rozdělit zboží do více balíků. Příplatek je naúčtován dodatečně k objednávce a zákazník je o něm předem informován.


CENÍK DOBÍRKY

Jednotná cena dobírky je 50,- Kč bez ohledu na hodnotu objednávky. 

 

  BALÍČKY DO 4 kg OBJEDNÁVKY DO CENY
2 000,- KČ
OBJEDNÁVKY NAD
2 000,- KČ s DPH
Dopravce Zásilkovna PPL
váhový limit 30 kg
PPL
Platba převodem 99,- Kč 140,- Kč na adresu
99,- Kč do výdejního místa
ZDARMA
Platba dobírkou 149,- Kč 190,- Kč na adresu
149,- Kč do výdejního místa
50,- Kč

Slovensko platba převodem
 
130,- Kč 240,- Kč
váhový limit 30 kg
240,- Kč
váhový limit 30 kg

VEŠKERÉ PŘEPRAVNÍ ŠTÍTKY SE TISKNOU AUTOMATICKY BEZ ZÁSAHU ČLOVĚKA DLE ÚDAJŮ VYPLNĚNÝCH V OBJEDNÁVCE, PROTO DBEJTE NA JEJICH SPRÁVNOST A ÚPLNOST.

PPL 
standardně doručuje zásilky následující den po jejich podání a to v době od 8 do 18 hodin. Řidiči jezdí po pravidelných trasách a není možné vyžadovat doručení v konkrétním čase. Vaši preferenci můžeme zadat řidičovi do poznámky, ale jen zřídka má možnost skloubit Váš požadavek se svou rozvozovou trasou.

Naši zákazníci dostávají avízo v den podání zásilky prostřednictvím e-mailu, ve kterém je uvedeno podací číslo zásilky. Stav své zásilky pak můžete sledovat na stránkách PPL po zadání tohoto čísla. V den doručení dostanete SMS zprávu s předpokládaným dvouhodinovým intervalem doručení zásilky. Pokud zvolíte platbu dobírkou, předá vám řidič zásilku oproti hotovostní platbě nebo platbě prostřednictvím platební karty (všichni řidiči PPL by měli být vybaveni platebním terminálem). Pokud Vás řidič nezastihne, snaží se Vám dovolat a domluvit se na dalším postupu. Když se Vám nedovolá, doručí zásilku na nejbližší výdejní místo a informuje Vás o tom formou SMS. 

Pokud doručuje řidič na výdejní místo nebo do boxu a stane se, že je box přeplněn nebo je aktuálně výdejní místo nedostupné třeba z důvodu dovolené nebo naplnění kapacity, doručí zásilku na jiné nejbližší volné místo a o tom jste pak následně informováni formou SMS.

Po té, co je zásilka předána dopravci, nemáme žádnou možnost ovlivnit průběh jejího doručování. P
okud tedy máte od nás informaci o odeslání balíku a jeho sledovací číslo, ve vlastním zájmu se zajímejte, co se s ním děje. V případě komplikací kontaktuje infolinku dopravce.


Mohu ovlivnit hladký průběh doručení?
Ano, zcela zásadně...
Protože komunikace ze strany PPL je proaktivní, dbejte na správné zadání svého telefonního číslae-mailové adresy. Udávejte takovou doručovací adresu, kde budete k zastižení a která bude jasně označena číslem domu a jmenovkou. Nemusí se nutně jednat o bydliště. PPL doručuje třeba i do Vašeho zaměstnání nebo na jinou adresu, kde se momentálně nacházíte. Buďte na příjmu. Řidiči se opravdu snaží doručit Vaši zakázku na první pokus a lze s nimi většinou operativně domluvit i předání kdekoliv na jejich trase. Balík si můžete po dohodě vyzvednout i v doručovacím depu nebo ve výdejním místě. V případě dobírky mějte nachystanou hotovost tak, aby Vám řidič nemusel rozměňovat bankovky či vracet drobné nebo si připravte platební kartu s dostatečným krytím. Při veškeré komunikaci s PPL uvádějte 11ti místné číslo zásilky, informační linka PPL je 225 331 500. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče (řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání). Případné skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. V takovém případě je nezbytné pořídit fotodokumentaci. Pokud vám přijde zásilka zjevně poškozena, nepřijímejte ji, nechte poznačit závadu do přepravního listu a bez prodlení nás o tom, prosím, informujte.

 

PPL
Zákaznická linka PPL 225 331 500. Veškeré balíčky může příjemce přesměrovat na jinou adresu.


ZÁSILKOVNA
Zákaznická linka Zásilkovny 216 216 516. Zásilkovna neumí přesměrovat zásilky na jinou adresu, výjimečně to lze v rámci působiště stejného depa.

Doručení do výdejního místa Zásilkovny trvá zpravidla 3 pracovní dny od podání zásilky, je to tedy pomalejší varianta, než prostřednictvím PPL. I v tomto případě obdržíte telefonickou a e-mailovou avizaci s pokyny k vyzvednutí. Váš balíček na vás bude čekat pouhý týden (nebo dle pokynů v SMS zprávě), pak se vrací zásilka zpět k prodejci a příjemci je zaslána faktura na úhradu expedičních nákladů ve výši 300,-Kč.

BEZOBSLUŽNÉ VÝDEJNÍ BOXY
Pozor, úložní doba je zpravidla jen několik málo dnů (často 3), řiďte se pokyny v avizaci. Kromě váhy jsou bezobslužné boxy limitovány i rozměrem zásilky, což zatím náš objednávkový systém neumí zohlednit. Maximální rozměr zásilky do boxu je 43x43x60 cm. Počítejte s tím, že boxy bývají často přeplněné a v tom případě dopravce může přesměrovat zásilku na nejbližší volné výdejní místo. V některých boxech nelze platit a je třeba mít zboží předem zaplacené. Tuto informaci naleznete při výběru konkrétního místa.


PPL a Zásilkovna jsou smluvními partnery internetového obchodu DOGS & CATS a prostředníky v komunikaci mezi námi a našimi zákazníky. Uvítáme každou zpětnou vazbu o tom, jak jste byli s dopravcem spokojeni. Zejména Vaše negativní zkušenosti jsou pro nás velmi přínosné, na jejich základě děláme taková opatření, abyste se k nám rádi a často vraceli.

OSOBNÍ ODBĚR
je možný v rámci provozní doby naší veterinární kliniky na adrese Nerudova 2258, Havlíčkův Brod. U osobního odběru je vyžadována platba předem na účet. Po připsání platby za objednané zboží od nás obdržíte e-mailem fakturu a na základě jejího předložení Vám bude zboží vydáno:
V pracovní dny od pondělí do pátku 8:00 - 11:00 a 14:00-18:00 a o víkendech v sobotu 8:00 - 11:00 a v neděli 9:00 - 10:00


Dovolujeme si upozornit naše zákazníky, že dopravné za nepřevzaté zásilky vymáháme soudní cestou.
Aktualizováno 3.3.2025

Odeslat článek známému   Vytisknout